Sunday, September 25, 2011

Wajah-wajah kekasih saya :)

comot kn muke bby bear ni kan kan? heheh...aku beli masa sem 1. Aku bg pendrive pakai smpai skrg. kesian baby comot.:) cayang sgt!
ni pulak bantal peluk sy. hehe. beli sem lepas di Cameron Highland. Jadi bantal busuk dah. hehe. cayang sgt!
ni baby comey sorang lg. comey x? hehe. hubby bg ni. tak ingat r bila dia bg. sem 1 kot. hehe. cayang sgt!
ni sorang lg baby tomey! hubby bg masa valentine's day sem lepas ( sem 3 ) 14.2. 2011. cayang sgt!
ni mmy baby yg comey2 tuh. hehe. hubby bg jgk ni. comey tak? mestilah comey kan2? cayang sgt!
ni tabung pinky yellow saya! comey kn? heheh. beli masa balik dari Sarawak hari tu. cayang sgt!




comey tak wajah kekasih2 saya? korang pn mesti ada kekasih2 macam saya punye kan? ceciter ngan saya k. saya sgt cintakan kekasih2 saya ni. Saya sgt adil dlm mencintai mereka. Bagaimana pulak dgn sahabat2 semua? okay. saya keluar dulu dari blog ni. sambung wat assgnmt kesayangan saya. jumpa lg!

No comments:

Post a Comment