Monday, September 26, 2011

saya sengal hari ni


hai kawan2! semoga sihat2 yah. saya nak kngsi citer ngan kawan2 semua kisah sengal saya hari ni. ( 26 Sept 2011 ). Saya sangat mengantuk hari ni tau. Kelas sgtlah tak padat yer...hahah. Semput skit la hari ni. Berkejar ke sana ke mari. Penat. huhu. Mana taknya. klas dari pukul 8am--->7pm. hampir 12 jam kot. Penat giler tambah mengantuk tahap apa ntah. Tersenguk2 kot. Haha. Jadi, saya dan sorang kawan ni buatlah satu game. Main BINGO. Korang pon pasti pernah main kan? hahaa. Jadi, rasa mengantuk pun hilang. hehe. Lect sdg sibuk di depan saya tengah syok di belakang main BINGO. haha. Memang otak tak dpt terima la dari pagi smpai petang dengar lect membebel. Langsung tak masuk! Tu la pasal sengal skit la nak wat assgnmt yg satu ni. okay. setakat ni dulu yg saya nak citer. Take care ya! :)

No comments:

Post a Comment