Saturday, September 24, 2011

Saya Kakak Bukan adek ;p


Teringat la kisah yang comel ni. he he. Kelas pertama untuk Semantik dan Pragmatik ( 15 september ) bersamaan dengan hari khamis. 102 orang pelajar untuk kelas ini. Tersangat ramai kn? Sebab ramai pelajar minor Bm dalam kelas ni. Pelajar major sikit je kot. Ada beberapa orang sahaja termasuk saya. Masuk je kelas duduk di belakang sekali, langsung tiada kekosongan KERUSI di depan yer. Alahai...nasib aku la duduk di sebelah mamat sorang ni. Sabo jer la. Dah la kls 3 jam. Adalah seorang mamat ni, tak tau la course apa, terlebih mesra pulak dia...

: Adik ni sem 1 ke?
( gulpp...dia ingt aku sem 1? tulung la...hahha...aku sem 5 tau ;p)
bukan la. sy sem 5.
( dengan selamba aku menjawab sambil menekan setiap patah kata yg aku cakap haha )
: ye ke? saya sem 3. jd, awk ni kakak lah?
( dah terang2 sy ni tua dari dia, tanya lg. ape la. bengang tol r dah lah panas dlm kelas masa tu )


p/s: sy bukan adek awk okay. Saya kakak awk la adek ;p

No comments:

Post a Comment