Saturday, January 22, 2011

air mata jatuh lagi:(

apabila berbicara tentang air mata, aku jadi sedih, pilu...utk kesekian kalinya aku mengalirkan air mata sebanyak itu...mata terasa perit...sgt sakit...Ya Tuhan...tenangkanlah hatiku ini...seksanya perasaan ini...dh jadi lumrah dlm hidup, setenang tenang air di laut, pasti akan bergelora juga...begitulah hidup kita manusia, tak boleh lari dari masalah...sama juga dgn aku, insan biasa yg tidak bisa hidup tanpa titisan air mata...dari malam td perasaan sedih menyelubungi hatiku...aku dh puas hidup dgn air mata...mngapa dia tidak bisa menghapuskan air mataku?? aku sgt mencintai dan menyayanginya dgn setulus hati...mungkin sbb itu aku jadi begini...maafkan aku syg...aku akan berusaha utk memperbaiki segala kelemahan diri ini...maafkan aku:(

No comments:

Post a Comment